Υπάρχει κάποια ειδική διατροφή για τον σωματότυπο αχλάδι;

Καλησπέρα, είμαι 25 χρονών με ύψος 1.65μ. και 63 κιλά. Πριν 2 χρόνια περίπου ξεκίνησα διατροφή και μέσα σε ένα χρόνο περίπου ίσως και σε λιγότερο έχασα 11 κιλά.
Ο διαιτολόγος που με παρακολουθούσε μου είχε βάλει ως κατώτερο βάρος τα 60-61 κιλά. Τον τελευταίο χρόνο που δεν πηγαίνω πια στον διαιτολόγο είμαι σταθερή στο βάρος μου, αλλά δεν μπορώ να χάσω και αυτά τα 3 τελευταία κιλά, τα οποία είναι κυρίως τοπικά αποθηκευμένα στα πόδια και τους γοφούς! Υπάρχει κάποια ειδική διατροφή για τον σωματότυπο αχλάδι;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Μάνια, η αλήθεια είναι πως για την περίπτωσή σου που έχεις σωματότυπο «αχλάδι», δεν υπάρχει κάποια ειδική διατροφή για να διώξεις τα επίμαχα «ψωμάκια»! Εκείνο που μπορείς να κάνεις και που θα σε βοηθήσει πολύ, είναι να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα και κυρίως το περπάτημα.

Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάς να ακολουθείς τις βασικές αρχές της ισορροπημένης διατροφής. Αυτό σημαίνει:
  1. Δε παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου
  2. Καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες
  3. Φυσικά τηρείς αυτό που λέμε «μικρά και συχνά γεύματα»
  4. Αυξάνεις την πρόσληψη υγρών (Νερό, Χυμοί, Τσάι, ημίπαχο γάλα)
  5. Αύξησε τη φυσική δραστηριότητα (30-45 λεπτά καθημερινά είναι αρκετά)