Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έχω παρατηρήσει ότι οτιδήποτε φάω μετά το μεσημέρι το παίρνω σε βάρος. Τι να κάνω;


Είμαι 15 και έχω ύψος 1.56 και κιλά 62, από μικρή ήμουν υπέρβαρη σε σημείο να είμαι 40 κιλά πάνω από το ύψος μου. Ξεκίνησα στίβο και αυτό με βοήθησε να χάσω 20 κιλά χωρίς να κάνω κάποια προσπάθεια. 

Το καλοκαίρι ξεκίνησα το διαιτολόγιο που έκανε η μητέρα μου με 3 γεύματά την μέρα (πρωί,μεσημέρι,βράδυ) και είδα αποτελέσματα, μετά άρχισα να ελαττώνω το φαγητό περισσότερο.

Έκοψα το βραδινό και έτρωγα μόνο πρωί και μεσημέρι. Στη συνέχεια έκοψα λίγο από το μεσημεριανό, έτρωγα μισό πιάτο φαγητό. 

Ποτέ δεν στέρησα στον εαυτό μου το γλυκό ή κάποιο άλλο φαγητό, όλα τα τρώω από λίγο. Έτρωγα μια φορά την βδομάδα γλυκό και προς έκπληξη μου έχασα 12 κιλά σε λίγους μήνες.... αθλούμαι 3 φορές την εβδομάδα και κάνω 2 ώρες προπόνηση. Δεν μου λείπει το φαγητό άλλα πολλές φορές μπαίνω στον πειρασμό... Έχω παρατηρήσει ότι οτιδήποτε φάω μετά το μεσημέρι το παίρνω σε βάρος.... 

Ζυγίζομαι καθημερινά το πρωί που ξυπνάω και αυτό με βοηθάει να ξέρω αν αυτό που έφαγα χθες το πήρα... Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι μήπως κάποια στιγμή κολλήσει η ζυγαριά... Τι να κάνω;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Το πρώτο που πρέπει να προσέξεις είναι να μην παραλείπεις ποτέ τα γεύματά σου. Αφήνοντας πολλές ώρες τον οργανισμό σου νηστικό, πεινάς περισσότερο και καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα, με αποτέλεσμα να πάρεις βάρος. Ακολούθησε αυτό που λέμε μικρά και συχνά γεύματα, για να κάνει καύσεις ο οργανισμός σου.

Αντικατέστησε όλα τα λευκά με προϊόντα ολικής αλέσεως (δημητριακά, ζυμαρικά, ψωμί, καστανό ρύζι), τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και επίσης ρυθμίζουν την έκκριση ινσουλίνης, που ενεργοποιεί την αποθήκευση λίπους.

Από το καθημερινό σου διαιτολόγιο, δε θα πρέπει να λείπουν τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά και επίσης έχουν χαμηλή θερμιδική αξία.

Μη ξεχνάς να πίνεις άφθονα υγρά (νερό, χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, τσάι, ρόφημα κρόκου κοζάνης), δίνοντας έμφαση στο πράσινο τσάι που είναι πλούσιο σε κατεχίνες και βοηθάει στην απώλεια κοιλιακού λίπους. 

Πολύ σημαντικό είναι να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής - Εκδήλωση

Η Επιστημονική Ομάδα ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής  με ολοήμερη διαδραστική εκδήλωση και κεφάτο party!

Επιστημονική Ομάδα ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ και ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Ο διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης και η Επιστημονική Ομάδα ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ , γιορτάζουν κάθε χρόνο την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής (16/10) με διαδραστικές εκδηλώσεις αφιερωμένες στη σωστή διατροφή! Καλεσμένη στην ZouglaTV η Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Έφη Δέδε μας εξηγεί τι ακριβώς είναι η  Ομάδα ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ και τι περιλαμβάνουν οι εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής.

Η Επιστημονική Ομάδα ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής!

Η Επιστημονική Ομάδα «ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ» γιόρτασε και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με ολοήμερη διαδραστική εκδήλωση και κεφάτο party!